Skip to content

Paslaugų ir prekių tiekimo sąlygos, garantijos nuostatos

 
Čia pateikiam trumpą sąlygų santrauką. norint detaliai susipažinti su sąlygom, prašom peržiūrėti paslaugų teikimo sąlygas ir kitas politikas. 

 

GARANTIJA:

Kada grąžinami pinigai?

Kai tik prekės pateks į mūsų sandėlį ir mes patikrinsime jų būklę, mes kompensuosime sumą tokiu mokėjimo metodu, kaip pirkėjas už jas sumokėjo, išskyrus tuos atvejus, jeigu buvo mokėta grynais – tokiu atveju kompensuojama suma bus pervesta bankiniu pavedimu. Turėkite galvoje, kad pinigų grąžinimo procesas gali trukti keletą savaičių, nes prekės turi būti patikrintos.

Kas atsitiks, jeigu jūs  nepasiimsit užsakymo?

Kai užsakovas nepasiima užsakymo, prekės grąžinamos į mūsų sandėlį. Gavę, jas perduosime techniniams darbuotojams, o vėliau – administravimo departamentui, kad vykdytų pinigų grąžinimą.

Užsakymo siuntimas ir grąžinimas į sandėlį sudaro transporto išlaidas, kurias turi padengti jas užsakiusi įmonė arba asmuo. Todėl gausite mokėjimą už užsakymo grąžinimą, atėmus pristatymo į abi puses išlaidas.

Šis procesas gali užtrukti iki 4 savaičių,

Kiek trunka garantinis laikotarpis?

Savo klientams siekiame siūlyti aukščiausią kokybę ir geriausias garantijos sąlygas. Visoms mūsų prekėms suteikiama 2 metų garantija, pagal įstatymus įsigaliojančią nuo pirkimo datos.

Kam netaikoma garantija?

– Jeigu defektai atsirado dėl aplaidumo, sutrenkimo, netinkamo naudojimo ar tyčinio gadinimo, ar nusidėvėjimo, garantijos sąlygos netaikomos.
– Jeigu tai kompiuterinės prekės, garantija netaikoma virusų pašalinimui ir po to reikalingam programų atstatymui ar disko perdiegimui po formatavimo.

Garantinės sąlygos negalios:

– Jeigu koks nors garantijos punktas arba įsigijimo įrodymas iš dalies pakeistas arba pakoreguotas; ir (arba)
– Jeigu identifikacinis numeris arba garantinė prekė modifikuota arba remontuota prieš tai negavus techninės tarnybos leidimo.

Pretenzijos į garantinį aptarnavimą

Dėl incidentų, kuriems įvykus taikoma garantija: pagal teisėtai nustatytas sąlygas, bus pasirinktas remontas, prekės pakeitimas, kainos sumažinimas arba grąžinimas. Norint pasinaudoti garantija, privaloma pateikti pirkimą įrodančius dokumentus ir per Kontaktų sritį susisiekti su Klientų aptarnavimo skyriumi.

Pirkėjai turi 7 darbo dienas, per kurias gali pasinaudoti savo teise atšaukti užsakymą, nenurodant savo sprendimo priežasties ir nepatirdami nuobaudų. Gražinamos siuntos išlaidas dengia pirkėjas. Jokiomis aplinkybėmis nepriimsime į mūsų sandėlį siunčiamų siuntų, jeigu bus nesumokėtas siuntimo mokestis.

Jūsų galutiniam pirkėjui pristatyta ne ta prekė

Mes apsiimame pakeisti, jeigu per klaidą buvo išsiųsta ne ta prekė. Apmokėsim gabenimo išlaidas, jeigu platintojas informuos apie incidentą per 12 valandų nuo pristatymo, nebent mes nuspręstume grąžinti pinigus už prekę.

Garantija – techninė pagalba praėjus 15 dienų nuo pristatymo

Visos naujos prekės turi gamintojo suteiktą 2 metų garantiją, skaičiuojant nuo pristatymo datos, išskyrus greitai gendančius produktus arba sveikatos ir higienos prekes. Jeigu defektai atsirado dėl aplaidumo, sutrenkimo, netinkamo naudojimo ar tyčinio gadinimo, ar nusidėvėjimo, garantijos sąlygos netaikomos. Jeigu tai IT kategorijos prekė, garantija netaikoma virusų pašalinimui, programos atstatymui ar disko perdiegimui. Tokiais atvejais, kai pretenzija į garantijos sąlygas yra teisėta, prekė bus arba remontuojama, arba keičiama, gražinama, arba bus sumažinta jos kaina, atsižvelgiant į įstatymus.

Garantinės sąlygos negalios:

– Jeigu koks nors garantijos punktas arba įsigijimo įrodymas iš dalies pakeistas arba pakoreguotas; ir (arba)
– Jeigu identifikacinis numeris arba garantinė prekė modifikuota arba remontuota prieš tai negavus techninės tarnybos leidimo.

– Perkant naudotą daiktą

Norėdami pasinaudoti garantija, turėtumėte su mumis susisiekti per Kontaktų sritį, nurodydami:

– Užsakymo numeris
– Prekės aprašymas
– Prekės problemos apibūdinimas
– Jeigu pažeidimai akivaizdūs, pridėti nuotraukas

Kiekvienas atvejis bus nagrinėjamas atskirai, o jums bus nurodytas kiekvieno gamintojo techninės tarnybos numeris jūsų šaliai arba vietos adresas, kur pirkėjas turi siųsti prekę ir priedus (apmokėjus išlaidas). Siunčiant būtina pridėti pardavimo sąskaitą, techninės tarnybos mus duotą formuliarą ir aptiktos problemos apibūdinimą.